04
Sep
08

E-o lume minunata in care veti gasi…

Barbat, 25 de ani, foarte pasionat de jucarii. Nu imi este rusine s-o recunosc :). Eh, pe vremea mea se purtau soldateii, masinutele cu „telecomanda” ce mergeau inainte si, daca aveai bani, inapoi… etc. Nu imi mai amintesc acum. Nu-s un nostalgic stupid; recunosc ca jucariile de astazi sunt cu mult mai frumoase si mai interesante. Poate ca acest progres ne-a mentinut vie aceasta pasiune pentru jucarii. Eh, treburile-s frumoase pana aici. Eu mi-am imaginat ca designerii de jucarii sunt neshte baieti cool (in felul lor 🙂 ) cu simtul umorului si plini de imaginatie. Iata ca mai sunt cativa care s-au dus un pic prea departe cu imaginatia si au ajuns intr-un punct poetic denumit „bataie de joc”. Nu vreau sa comentez nimic legat de „jucariile” astea si ma rezum la a vi le arata.

0 Responses to “E-o lume minunata in care veti gasi…”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

