15
Sep
08

De admirat sau de ignorat?

Cine sunt eu sa judec?… un oarecare cu libertatea de a judeca oricand pe oricine. Eu, un nepasionat convins al acestui „sport” nu prea pot sa-l admir pe acest om. Imi pare rau pentru situatia lui dar asta nu inseamna ca il pot admira pentru ce face.

2 Responses to “De admirat sau de ignorat?”


  1. Septembrie 15, 2008 la 1:34 pm

    Il admir pentru ca isi depaseste dizabilitatea. Nu il admir ca ucide un animal nevinovat. nu pot intelege „sportul” asta, dar poate si eu sunt in urma cu evenimentele. Sau poate cei 2 caini ai mei m-au convins ca si animalele merita sa traiasca

  2. 2 miotonic
    Septembrie 15, 2008 la 1:39 pm

    Asta am spus si eu insa parca imi dispare admiratia pe care i-as fi purtat-o in mod normal daca nu ar fi pozat mandru langa animalul ala mort… .


Lasă un răspuns

