25
Sep
08

2009

Un film ce se anunta a fi primul blockbuster al anului 2009 in Romania. Nu stim ce va fi dar putem vedea trailer-ul (care chiar arata bine).

2 Responses to “2009”


  1. 1 Radu
    Septembrie 25, 2008 la 9:23 am

    Ma mira faptul ca te entuziasmeaza atat de tare… Pun pariu ca filmul va fi inca o data mult mai slab decat trailer-ul… Desi mi-ar placea sa ma insel… Sincer sa fiu eu am recunoscut cateva din retele deja arhifolosite in filmele de gen… Ar trebui sa facem un experiment… Cat din film poti ghici dor din trailer…

  2. 2 miotonic
    Septembrie 25, 2008 la 9:25 am

    eu am fost mai optimist desi, in mare parte, sunt deacord cu tine. da, exista posibilitatea de a fi doar un film slab dar… eu tot sper. deh, asta face un fan horror:D


Lasă un răspuns

