25
Sep
08

Premiera

Trebuie sa recunosc ca e prima oara cand vad asa ceva. Un sport cu adevarat spectaculos.

2 Responses to “Premiera”


  1. 1 Radu
    Septembrie 25, 2008 la 9:19 am

    Traditional se joaca cu un fluturas asemanator cu cel de la bedminton dar mai maricel un pic si cu un penaj amplu si viu colorat. La un moment dat s-a renuntat la penaj si era doar o mingie mica… Acum… ai vazut si tu ce si cum… Teoretic e un volei cu piciorul…

    Cauta si meciuri tari de bedminton… Sunt si alea foarte spectaculuoase… M-am ofticat ca au fost transmise doar sporadic la olimpiada asta pe posturile pe care le prindeam eu…

  2. 2 miotonic
    Septembrie 25, 2008 la 9:23 am

    mie mi se pare cu mult mai spectaculos decat bedminton-ul.


Lasă un răspuns

