30
Sep
08

Valoarea mea, valoarea mea…

Ai zice ca e un telefon de cocalar. Altii spun ca ar fi cel mai scump telefon din lume. Botezat GoldVish „Piece Unique”, obiectu` asta valoreaza nici mai mult, nici mai putin de 1.6 milioane de dolari.

4 Responses to “Valoarea mea, valoarea mea…”


  1. 1 Radu
    Septembrie 30, 2008 la 1:14 pm

    Tot de cocalar ramane…

  2. 2 miotonic
    Septembrie 30, 2008 la 1:55 pm

    Asa ca informatie noo:) cica sunt 3 astfel de telefoane in lume. Toti patronii (ca deh, la atatia bani… poti spune ca e patronu` telefonului) sunt rusi.

  3. 3 Radu
    Septembrie 30, 2008 la 3:25 pm

    Si ce? Daca esti imun la vodca esti imun si la titlul de cocalar? Tot de neam prost e asta… Si sincer sa fiu daca eram rus o ardeam cu un ceas smecher facut de mama sovietica decat cu o vrajeala d-asta trista… Nu te zgarie la ureche pietrele alea? Adevarul e ca raspunsul la intrebarea asta nu o sa il aflu niciodata… Dar chiar crezi ca imi pare rau?

  4. 4 miotonic
    Septembrie 30, 2008 la 4:27 pm

    Nu Radu, nu cred ca iti pare rau. Nu te-am contrazis, cocalari raman insa daca e sa judecam pe bune,… ei sunt niste cocalari cu bani, noi…puncte puncte. Nu ma intelege gresit, nu-i invidiez pentru bani sau pentru banana asta de telefon :)) dar, cred ca merita invidiati de multi pentru ce au facut pentru ei, pentru curaj & stuff.


Lasă un răspuns

