14
Oct
08

La bloc

Nu stiu ce varsta ai si nici nu cred ca ar conta foarte mult. Eu am 25 si pot spune ca, dupa vizionarea acestui filmulet ajung la aceeasi concluzie cu Vlad Craioveanu – nimic nu s-a schimbat. Din vina cui? Nu stiu ce rost are intrebarea asta atata timp cat nici unii si nici altii nu ar recunoaste daca cineva i-ar acuza de nesimtire, lipsa de respect, etc. Sa ne gandim un pic la cauze:

tinerii – ori nu au un spatiu al lor unde ar putea sa „bata mingea”, ori au dar le e lene sa mearga pana acolo, ori sunt acuzati pe nedrept ca fac galagie doar pentru ca pensionarii ii vad ca stau degeaba la varsta la care ei erau fie pe front, fie in cine stie ce fabrica, ori…, ori… .

batranii – ori chiar sunt deranjati de bataile mingii, ori n-au ocupatie si cand sunt reclame la OTV prefera sa dea o tura p`afara sa se ciondaneasca un pic cu tineretul „fara viitor”, ori sunt invidiosi pe varsta si vitalitatea celor ce „o ard” pe bordura, ori…, ori… .

PS: eu pot spune un singur lucru – „promotiile” venite pe lume intre 1925-1950 formeaza cea mai nesimtita generatie. Da, am spus-o! Pentru ca au senzatia ca li se cuvine tot oriunde si oricand, pentru ca nu dau doi bani pe spatiul, starea de spirit si intimitatea celor mai tineri, pentru ca cer in permanenta aprobarea fara drept de apel a oricarei porcarii ce le iese pe gura si… ar mai fi dar cred ca stiti si voi despre ce vorbesc.

3 Responses to “La bloc”


  1. Octombrie 14, 2008 la 6:58 pm

    Sincer, daca mosulica ala ma atingea ii scurtam cu vreo 10-15 ani agonia. Nu sunt genul care sa deranjeze vecinii dar nici genul care sa plece din fata unei alte scari ale blocului meu pentru ca mi-a zis un analfabet fara preocupare asta.

    Avand in vedere ca sunt in an terminal la facultate si ca peste prietena si job apar si altele (oricum anturajul meu nu mai este de 9 ani in fata blocului) nu ar trebui sa-mi pese, dar imi pasa, pentru ca o am si eu copii si sincer, daca vreun din asta imi atinge copilul va descoperi noi sensuri ale cuvantului durere (hint : posed legal 2 bastoane de cauciuc\tintate, doua arme cu electrosocuri si vreau sa-mi achizitionez un pistol cu gaze in mai – nu, nu sunt dement ci pur si simplu imi plac armele pentru autoaparare pentru care am si permis – mai ptuin electrosocurile care sunt legale)

  2. Octombrie 14, 2008 la 9:46 pm

    In primul rand Krossfiere e un vai de capul lui… Sau poate gresesc si ma corecteaza raspunzandu-mi la intrebari… Ce faceai mah? Il snopeai in bataie pe mos? Ratiunea fiind? Sa ne arati ca poti sa il bati? Lache trist, stim ca poti sa o faci… Mai ales cu bastoane cu tinte si arme cu electorsocuri… Sau ratiunea o fi sa il inveti minte? Asa sa iti educi si copiii tovarase! Vezi poate invata sa il asculte mai repede pe tati daca li se explica cu pistolul cu gaze… Sau poate nevasta nu a pus suficienta palinca la slana de la masa si descoperi noile sensuri educationale ale armelor pentru autoaparare care… pur si simplu iti plac…. Nu ne spune tu ca nu esti dement… Pentru ca o pot spune eu mai usor decat tine… Nu si cei care ti-au dat permise care evident au considerat ca tu esti sanatos…

    Esti dement. Esti genul de dement care sare la bataie pentru ca are impresia ca stie el ce e corect si ce nu si cum se indrepta lucrurile pe lume. Sau contrazi-ma spunandu-mi ca nu te futi in gura cu cel care va parca masina pe locul in care n-ai apucat sa iti pui T-ul in fata blocului… Si te mai lauzi ca ai facut si PR…

    Boala suprema a natiei noastre astazi rezida in „in fata blocului meu”… Si blocul lu’ Krossfire si al lu’ Mosu ala, evident descreierat… Suntem o natie care descopera brusc posesia pentru bunuri lipsite de valoare… Pentru fata blocului, pentru curtea scolii, pentru trotuarul pe care parcheaza masina, pentru locul lasat la coada, pentru gradina din spatele blocului care brusc devine padure la care se poate face gratarul, pentru geamul de masina lasat de la care poate auzi tot cartierul un bas rajgait… Pentru ca efortul de a agonisi orice rahat genereaza prea mult stres la noi. Si stresul asta naste multi ratati… Relicve care au trecut prin toate rahaturile istoriei Romaniei si cretini precum Krossfire.

    Ok… Dau cu gura si ma iau de unii si de altii…. Solutii nu pun in loc?
    E greu sa vindeci o natie cu radacini dar si ramuri asa de putrede. Dan spunea ca 1925 – 1950 formeaza cea mai nesimtita generatie. Nu stiu cu ce sunt mai prejos niste batrani isterici in comparatie cu directori de lanturi hoteliere renumite, vreo 20 de ani mai tineri, care sunt la fel de isterici pentru deja celebrul loc de parcare… Nu stiu cu ce sunt mai prejos labagii care isi injura si isi scuipa profesorii in salile de clasa din scoli… Astia sunt mult mai tineri.

    Stiu doua lucruri la ora la care postez raspunsul asta… Ca o cursa a inarmarii intre scarile blocului e o tampenie purila care arata cat de mezozoici suntem pe scara civilizatiei si ca rezolvarea problemelor de genul asta nu apare de azi pe maine… Nu stiu cum s-ar rezolva cel mai repede insa, nu acum… Daca imi vine vreo idee revin.

    Ma duc sa imi cumpar vesta electromagnetica. Am impresia ca l-am suparat pe Krossfire si poate vrea sai mi scurteze si mie agonia. Si poate ca imi raman bani sa imi iau un ciomag mai mare decat al lui… Ca blana de mistret, fruntea plata, si pumnii tociti de la sprijinit in timpul mersului le am deja…

  3. 3 aprozarnet
    Octombrie 16, 2008 la 11:03 am

    trist…si mai ales nenea ala; imi pare rau de el


Lasă un răspuns

