14
Oct
08

Prioritate pentru benzi desenate

La cum evolueaza moda, ar trebui sa inventam noi semne de circulatie. Un stil foarte interesant, destul de greu de asimilat de societate (cred) – manga fashion.

PS: promit ca maine sa va arat un trend cu mult mai ciudat 😉

4 Responses to “Prioritate pentru benzi desenate”


  1. 1 Radu
    Octombrie 14, 2008 la 10:05 am

    Mah… vad ca nu uiti de condimentul sex in blog-ul tau… Foarte bine… nici o reteta buna nu ar trebui sa ignore hormonii topaitori…

    O singura nelamurire am…
    „Un stil foarte interesant, destul de greu de asimilat de societate (cred)” Ce e asa greu de asimilat? De fapt ce e de asimilat? Baietii astia, asiaticii, transpun vizual esenta fanteziilor erotice. Recunosc ca nu imi dau seama inca de ce la fanteziile astea intra femei pisicute sau care e smecheria cu culorile excentrice de par dar sunt sigur ca exista explicatii extrem de bine fundamentate pentru care fetele manga arata asa… Si arata al naibii de bine daca ma intrebi pe mine. Iar societatea „feminina” ar trebui sa asimileze aceste valori si mai usor. Este cel mai direct mod in care lor li se raspunde la intrebarea ce ne atrage pe noi. Este o enciclopedie, o fotografie ambulanta, o scoala despre felurile in care rezoneaza mintea barbatului la reprezentarile feminine…

    Ce societate asimileaza greu manga?

  2. 2 mystique007
    Octombrie 14, 2008 la 10:10 am

    Chiar simpatice manga girls astea….nu ar fi greu de asimilat la fitzele de la noi din taraş=

  3. 3 miotonic
    Octombrie 14, 2008 la 10:33 am

    Pai mai radu, hai sa iti raspund cu o intrebare – in afara Asiei, pe unde ai mai vazut tu vreo/vreun manga (in afara unei ratacite tupeiste care e blestemata de batranet la fiecare pas)? Mie imi plac. Din cate vad, iti plac si tie. Eu am incercat sa spun ca ar trebui ca societatea sa mai treaca printr-un ciclu-doua de intinerire si apoi… sa vezi ce frumos va fi – pasarici si pasarei manga la alegere. Ai spus „ar trebui” in comentariul tau. Ei bine, ce te faci cand primesti un raspuns de genul: „Cine esti tu mai tinere sa-mi spui tu mie ce-ar trebui sa fac si ce nu?

  4. 4 miotonic
    Octombrie 14, 2008 la 10:40 am

    mystique, ai toata dreptatea. nu stiu daca fitzele ar putea tine piept unui astfel de curent. fie si prin prisma faptului ca sunt target-uri total diferite. eu zic ca nu prea au cum sa se intersecteze. noi avem alte probleme – suntem penibil de clasici, incuiati si gandim mult prea „in the box”


Lasă un răspuns

