17
Oct
08

Buze taica, buze

Desi refuz sa trec pragul unei crize de nervi, n-am cum sa nu ma crizez macar asa un pic (de pofta, putem spune) cand vad ca romancele apeleaza la diverse „trucuri” pentru a fi din ce in ce mai sexoase. Uitandu-ma pe www.pitzipoanca.org am vazut foarte multe dudui ce se foteaza cu botul umflat. Am tot stat sa ma gandesc „de ce”, mi-am intrebat prietena daca ei, ca femeie, i se pare normal gestul, mi-am intrebat prietenii daca li se pare sexos gestul. Ei bine, mi s-a raspuns „NU”. Nu vreau sa ma iau de moda si accesoriile total cocalaresti, e treaba lor. Ca barbat, insa, ma intriga genul asta de poze in care fomeile astea imita parca o vietate subacvatica. Poate d`aia atrag pestii (a se citi proxenetii, „proprietari” de curve de doi bani). Cred ca ce ma deranjeaza cel mai tare e faptul ca o parte dintre ele arata chiar foarte bine, sunt cu adevarat frumoase fara bot de peste!

Sursa poze: http://www.pitzipoanca.org

0 Responses to “Buze taica, buze”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

