27
Oct
08

din nou, despre frumusete

Sa fim, totusi, atat de ignoranti si sa nu vedem adevarata frumusete ce se promoveaza din ce in ce mai des? Ma adresez cititorilor –  de cate ori v-ati auzit prietena spunand: „Eu cred ca tie iti place de aia! E imposibil sa nu-ti placa, nu vezi cat e de slaba”?. Cititoarelor – cine v-a bagat in cap ideea „slaba=frumoasa, sexi”? De ce oare se promoveaza imaginea anorexicei senzuale,… nu stiu. Acum ceva timp, femeile grase erau la mare cautare in randul fabricilor de testosteron. Unde, cand si de ce s-a ajuns la polul opus,… din nou – enigma. As vrea sa vad si eu cine se uita la pozele recente ale dom`soarei Versace si va spune: „Arata excelent, fatuca asta”!… de fapt, n-as vrea sa cunosc astfel de persoane. Bulimie, anorexie, botox, silicon, chirurgie plastica, mariri de…, micsorari de… – cuvintele de ordine ale  generatiei … .

3 Responses to “din nou, despre frumusete”


  1. 1 Radu
    Octombrie 28, 2008 la 8:48 am

    Nu mai e nevoie sa spun ca sunt de acord cu tine…
    Si sa imi zica cineva ca gagica asta de mai jos nu e al naibii de buna:

  2. Octombrie 30, 2008 la 11:01 am

    Cred ca surplusul celei slabe se afla in buzele celei „normale”. In rest nu stiu ce sa mai cred .

  3. 3 miotonic
    Octombrie 30, 2008 la 11:14 am

    @Andrei: „avantajul” e ca sunt mama si fiica. macar ramane in familie 😉


Lasă un răspuns

