12
Noi
08

Surf`s up up up

Mare lucru nu stiu despre sportul asta insa sunt constient de pericolele la care te expui practicandu-l. De curand, un „daredevil” surfer a incalecat un val inalt de peste 40 de metri. Iata cateva fotografii ce surprind principalele momente ale actiunii. La final, Kerby Brown – surfer-ul s-a declarat incantat de reusita sa chiar daca era cat p`aci sa fie ultima. Kerby B: „A fost cel mai greu val din viata mea. M-a aruncat peste „buza” dupa care m-am rotit de vreo 10 ori in aer iar la impact m-am dizlocat un umar. Jambierele s-au rupt si eu am fost bagat la fundul apei”.

PS: Asa adrenalina? Nu, multumesc!

0 Responses to “Surf`s up up up”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

