20
Noi
08

EA

Toti o stiu si multi o viseaza. Angelina Jolie (Voight) este o femeie despre care noi am putea spune ca are tot – e frumoasa, are bani si e maritata cu un barbat pentru care multe femei ar… (nici nu vreau sa ma gandesc ce-ar face). Daca e fericita sau nu… habar nu am dar ce stiu e ca, intr-adevar, e una dintre cele mai frumoase femei din lume si ca a pozat recent in revista Vanity Fair. Ea este:

2 Responses to “EA”


  1. 1 Radu
    Noiembrie 20, 2008 la 10:42 am

    nu o sa intru in discutia cu ce insemna si ce nu femie frumoase… Angelina este cu singuranta una dinte…cele mai bine „marketate” femei din lume… De altfel cred ca sa apari in Vanity Fair e mult mai mult chestie de marketing si mai putin de frumusete… Barbara Streisand… Oprah Winfrey…? (nu m-am obosit sa verific ortografia numelor doamnelor asa ca imi cer scuze pentru orice scapare)

  2. 2 miotonic
    Noiembrie 20, 2008 la 10:57 am

    n-am spus nici un moment ca a aparea in VF e dovada de frumusete. aici a aparut recent, mi-au placut pozele si d-aia am postat articolul. nu stiu daca se poate spune despre ea doar ca este foarte bine „marketata”. merita mai mult de-atat 🙂


Lasă un răspuns

