04
Dec
08

Fa-mi cu ochiul… daca poti

Da, a trecut ceva timp de cand n-am mai postat un articol legat de body modification, recte piercing. Dupa sfarcuri, organe genitale, buric sau nas a aparut moda piercing-ului in pleoapa. Asta n-o mai inteleg… eu stiu ca, pe vremea mea, era „cul” sa ai cercel in spranceana. Acum, eu m-am indepartat de moda iar moda s-a apropiat de ochi. Nu-mi imaginez cum ar putea cineva sa stea in permanenta cu un degetel in ochi si nici nu vreau sa stiu. Ca sa-mi faca in ciuda, ei stiu:

PS: intr-unul din articolele urmatoare va voi prezenta ceva si mai si 🙂

0 Responses to “Fa-mi cu ochiul… daca poti”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

