21
Ian
09

McPat

Stiu ca am mai scris pana acum despre industria fast-food si nu prea am de gand sa mai detaliez inca o data subiectul. La fel ca si atunci, nu cred ca un BigMac iti face rau dar daca mananci unul pe zi… se schimba un pic treaba si, in cazul asta, s-ar putea sa ajungi intr-una din situatiile cu efecte apocaliptice asupra corpului tau, situatii descrise de N …batrani aparuti pe la TV. Imbucurator este faptul ca aceasta industrie ii inspira pe altii in a crea  tot felul de alte produse simpatice, vezi USB stick-ul in forma de BigMac. La acest capitol observ ca lider detasat este McDonald`s (nu stiu daca e valabil si pentru produsele vandute) si, pana la urma, e cam greu sa scoti un creion, de exemplu, in forma de Crispy Strips. Aseara, am gasit regele produselor inspirate din fast-food – patul Hamburger. Nu stiu de voi dar eu, aseara, cautand subiecte pentru azi, cand am vazut patul asta mi s-a facut o pofta aproape cronica de somn. Cat de confortabil pare…

0 Responses to “McPat”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

