23
Ian
09

Unde dai… ai grija!

In ziua de azi, faci ce faci si-ajungi pe net. Daca esti „un prost care parcheaza masina pe dos” (vorba intelectualului cu doua clase de la BUG Mafia – Uzzy), daca te-a pozat prietenul imbracata doar cu ciorapii si-apoi v-ati certat… ai ajuns in www, etc. Da, recunosc, unele-mi plac, ma distreaza. Enervant e cand vezi din ce in ce mai multi imbecili care incearca tot felul de „flic-flac-uri”, poate-poate ii vede si pe ei cineva si le da un milion de dolari pentru ce au facut. Nu vreau sa par eu ala care nu poate suferi acele „funny clips” dar, hai sa fim sinceri, vezi unul, doua, trei… deja parca e prea mult. Pana si mancarea preferata daca o consumi in fiecare zi… ti se-apleaca. Sunt sigur ca sunteti familiari cu expresia „PROST BATA”. Acum ceva timp, intr-o zi in care cea mai importanta preocupare a mea era sa ma plictisesc, m-am gandit „de ce dracu` se face analogia asta?… care e treaba cu prostul si cu bata”? In fine, gresita sau nu, concluzia mea a fost ca bata e un obiect din lemn, fara viata ce nu prezinta nici un pic de inteligenta;recte, x este prost bata/ ca bata. Da,… atata puteam pe vremea aia :). Desi sunt mult mai inteligent acum, scopul meu este altul si nu am de gand sa repet procesul de gandire ci doar sa va spun (pastrand analogia) ca exista si mai rau decat „prost bata”, si anume cand „obiectul” se foloseste de prostia omului pentru a se razbuna. Coclea asta micu` stie:

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about "Unde dai… ai grija!", posted with vodpod

0 Responses to “Unde dai… ai grija!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

