28
Ian
09

De unde zici ca esti?

Mi-am adus aminte ca acum ceva vreme am citit in Jurnalul National despre o localitate din Romania care se numeste, scuzati cuvantul, Cacat. Bineinteles ca am ras cu lacrimi dar, dupa citirea articolului, m-a cuprins si un sentiment de compasiune – dupa ce ca oamenii aia, cum noi suntem bucuresteni, ei sunt … asa cum sunt, mai au si o mie de probleme. De la lipsa apei potabile pana la transport, curent si, bineinteles, strazi, oamenii aia sunt privati de aproape orice facilitate. Ca dupa aia am injurat de mama focului autoritatile abilitate in acest sens… e cu totul si cu totul alta poveste. Concluzia: nu alesii ne dau UE, noi luam. Asa, acum hai sa ne intoarcem la partea amuzanta a povestii. Am cautat si iar am cautat cum si de unde aceste denumiri. Degeaba! Tot felul de legende si povesti populare care de care mai bizare dar nimic veridic. Impacat cu situatia, am inceput sa caut si alte cazuri. In Romanica nu am mai gasit cine stie ce nume si, cu atat mai putin, dovezi, asa ca am sarit granitele si am ajuns in restul lumii. Of,… saracii oameni:

0 Responses to “De unde zici ca esti?”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

